Visual identity

Fiecare firma isi doreste sa fie unica si sa atraga atentia prin culori, logo, nume si elemente de identitate vizuala prin care orice persoana sa stie despre ce firma este vorba. Realizarea unui astfel de lucru presupune un effort in ceea ce priveste alegerea unui logo reprezentativ, crearea si cresterea unui brand, dar si elementele de identitate vizuala.

Foarte multi manageri nu ia in considerare aceste elemente de identitate vizuala, dar ele au rolul de a stabili modul in care identitatea este aplicata in diferite medii folosind palete de culori, masuratori, scheme similare si fonturi. Toate aceste elemene sunt folosite in cadrul companiei si sunt concentrate intr-un ghid.

Identitatea vizuala este construita din toate elementele vizuale care reprezinta afacerea, dintre care cele mai insemnate sunt:

  • logo (simbol al brandului si identitatii vizuale)
  • papetarie ( carte de vizita, plicuri etc)
  • marketing (pliante, brosuri, carti, site-uri web etc.)
  • produse si ambalaje ( produsele vandute si ambalajele in care sunt vandute )
  • dress code (articole de imbracaminte corporate ce sunt purtate de catre angajati)
  • reclame luminoase
  • mesaje si actiuni ( mesaje transmise prin intermediul modurilor directe sau indirecte de comunicare)
  • alte metode de comunicare ( audio, miros, atingere etc)
  • orice este vizual si reprezinta compania

Rolul elementelor de identitate vizuala este de a oferi in mod indirect o confirmare consumatorilor in privinta credibilitatii intreprinderii si de a stabili un raport pozitiv cu acesta. Elementele vizuale sunt cele care pot crea o prima impresie persoanelor interesate, iar modul in care acestea sunt concepute, gandite, prezentate pot influenta in mod pozitiv sau negatic contactele ulterioare ce pot avea loc intre firma si persoanele interesate.

Este gresit sa asociati logo-ul sau elementele de identitate vizuala cu brandul. Atat logo-ul cat si elementele de identitate vizuala sunt elemente care componente ce contribuie la crearea unui brand. Cele trei elemente(logo, brand si identitatea vizuala) se afla la baza unei firme ce se afla in dezvoltare si isi doreste sa obtina cat mai mult din piata pe care actioneaza.

Investitiile in crearea unei identitati vizuale sunt semne clar ca o companie isi doreste ca brandul sau sa ramana coerent, unitat si sa devina memorabil.

Campurile marcate cu * sunt obligatorii

(optional)

(optional)

Please, let us know any particular things to check and the best time to contact you by phone (if provided).