Identitate vizuala inconfundabila pentru afacerea ta - Networld IT&C
1303
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-1303,page-child,parent-pageid-1277,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-19.6,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

Visual identity

Fiecare firma isi doreste sa fie unica si sa atraga atentia prin culori, logo, nume si elemente de identitate vizuala prin care orice persoana sa stie despre ce firma este vorba.

Realizarea unui astfel de lucru presupune un effort in ceea ce priveste alegerea unui logo reprezentativ, crearea si cresterea unui brand, dar si elementele de identitate vizuala.

Foarte multi manageri nu iau in considerare aceste elemente de identitate vizuala, dar ele au rolul de a stabili modul in care identitatea este aplicata in diferite medii folosind palete de culori, masuratori, scheme similare si fonturi. Toate aceste elemene sunt folosite in cadrul companiei si sunt concentrate intr-un ghid.

 

Rolul elementelor de identitate vizuala este de a oferi in mod indirect o confirmare consumatorilor in privinta credibilitatii intreprinderii si de a stabili un raport pozitiv cu acesta. Elementele de identitate vizuala sunt cele care pot crea o prima impresie persoanelor interesate, iar modul in care acestea sunt concepute, gandite, prezentate pot influenta in mod pozitiv sau negativ contactele ulterioare ce pot avea loc intre firma si persoanele interesate.

 

Este gresit sa asociati logo-ul sau elementele de identitate vizuala cu brandul. Atat logo-ul cat si elementele de identitate vizuala sunt elemente care componente ce contribuie la crearea unui brand. Cele trei elemente(logo, brand si identitatea vizuala) se afla la baza unei firme ce se afla in dezvoltare si isi doreste sa obtina cat mai mult din piata pe care actioneaza.

 

Investitiile in crearea de identitate vizuala sunt semne clar ca o companie isi doreste ca brandul sau sa ramana coerent, unitat si sa devina memorabil.

Identitatea vizuala este construita din toate elementele vizuale care reprezinta afacerea, dintre care cele mai insemnate sunt:

  • logo (simbol al brandului si de identitate vizuala)
  • papetarie (carte de vizita, plicuri etc)
  • marketing (pliante, brosuri, carti, site-uri web etc.)
  • produse si ambalaje (produsele vandute si ambalajele in care sunt vandute)
  • dress code (articole de imbracaminte corporate ce sunt purtate de catre angajati)
  • reclame luminoase
  • mesaje si actiuni ( mesaje transmise prin intermediul modurilor directe sau indirecte de comunicare)
  • alte metode de comunicare ( audio, miros, atingere etc)
  • orice este vizual si reprezinta compania

Angajati care lucreaza de acasa ori de la distanta Drepturile extinse de munca flexibile, tehnologia si schimbarile sociale fac ca lucrul de acasa sa fie o optiune din ce in ce mai rentabila si atract...

Întrucât atacurile de tip ransomware se adresează din ce în ce mai mult organizațiilor de asistență medicală, școlilor și agențiilor guvernamentale, experții în securitate oferă sfaturi ...

Directory Services reprezintă un set de informații despre hardware, software şi utilizatorii care sunt conectaţi la rețeaua locală. Utilizatorii, calculatoarele și aplicațiile din rețea pot a...