Întreținerea Sistemelor Informatice
1944
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-1944,page-parent,page-child,parent-pageid-420,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.0.7,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

Întreținere Sisteme IT

Activitatea de întreţinere a sistemelor nu se referă doar la schimbările de hardware, software sau alte proceduri de afaceri, aceasta presupune corectarea sau înlăturarea unor greşeli, erori încă din faza de proiectare şi creare a unui sistem informatic. Serviciile de intretinere sisteme IT sunt utile pentru companii care isi doresc performanta pe termen lung.

Mentenanţa începe după instalarea sistemului informatic, include un proces de revizuire pentru a se asigura că sistemele informatice implementate corespund cerinţelor, obiectivelor şi performante prestabilite.

Mentenanța Corectivă

Face referire la efectuarea de modificări în sistemul informatic ca scop de a repara şi înlătura defectele sau erorile din proiectare, programare sau implementare.

Mentenanța Adaptivă

E mai puţin urgenţă şi reprezintă o mică parte din mentenanţa sistemului adăugându-i un surplus de valoare.

Mentenanța Preventivă

Implică schimbări majore asupra sistemelor informatice pentru a reduce riscul căderii sistemului deja existent.

Procesul de mentenanţă presupune parcurgerea mai multor etape

Investigarea Sistemului Informatic

Elaborarea unui nou plan de realizare a unui sistem informatic nou, cât şi dezvoltarea acestuia

Mentenanța Sistemelor

Asigură condiţiile necesare implementării echipamentelor existente în sistemul şi cadrul reţelei, cât şi întreţinerea şi dezvoltarea.

Implementarea Sistemului Operațional

Sunt analizate specificaţiile hardware, software, modul de organizare a datelor, utilizatorilor, echipamentelor existente şi conectate în cadrul sistemului informatic.

Analiza Schematică a Sistemului Informatic

Diagnosticarea şi analiza cerinţelor, inclusiv definirea de implementare

Reviziile tehnice periodice pentru toate echipamentele vor fi executate în locaţie în baza unui grafic întocmit de comun acord, iar acestea vor cuprinde o serie riguroasă de operații.

  • Curăţarea subansamblelor
  • Diagnoza gradului de uzură a diferitelor subansamble
  • Verificarea funcţionarii la parametri normali
  • Instalare şi configurare retele de date, sisteme operare, aplicaţii, inclusiv componente hardware
  • Instalare şi recomandare aplicaţii securitate antivirus
  • Verificare conectivităţii în reţeaua internă

  • Verificare log-uri sisteme informatice
  • Politica de aplicare a patch-urilor
  • Verificare echipamente active şi pasive
  • Politica de firewall local
  • Conturile de acces
  • Reducerea timpului de indisponibilitate
  • Livrare raport probleme constatate (dacă este cazul), recomandări pentru remedierea acestora

  • Administrare Servere Linux și Microsoft

    • Servere web Apache, nginx & IIS
    • Servere de email Postfix, Webmail, Qmail
    • Instalare de aplicaţii şi baze de date
    • Urmărirea traficului şi eliminarea unor eventuale erori şi blocaje
    • Actualizarea de conturi, useri, parole
    • Analiza logurilor pentru sistemul de operare şi procesele derulate
    • Actualizări pentru sistemul de operare sau aplicaţiilor instalate
    • Monitorizarea performanţelor de reţea şi prevenirea incidentelor
    • Analiza logurilor generate de firewall
    • Procese de backup
    • Configurare server DNS
    • Configurare server web
    • Gestionarea şi restricţionarea accesului la Internet
    • Configurare şi gestionare AD

  • Administrare și Configurare retele de date, Routere și VPN

    • Conexiunea in care datele sunt encapsulate si criptare poarta numele de conexiune VPN(Virtual Private Network connection).
    • Pentru a simula conexiunea privata, datele se cripteaza in scopul asigurarii particularitatilor sale.
    • Conexiune de tip Acces de la distanta (Remote access)
    • Conexiune de tip Locatie-locatie (Site-to-site)
    • Encapsularea utilizand tehnologiile VPN
    • Autentificarea conturilor VPN, folosind diferite forme: Point-to-Point, Computer-level (IKE) prin protocol L2TP/IPsec
    • Actualizarea software pentru routere către ultimele versiuni
    • Administrare adrese IP interne sau modificări operate de furnizorul de servicii internet
    • Administrarea tunelelor folosind protocoale PPTP, L2TP/IPsec, SSTP, IKE v2
    • Crearea politicilor de retea, prezinta setări de reguli care va oferi posibilitatea de a activa sau dezactiva o politica
    • Procesarea politicilor de retea
    • Administrare utilizatori servere VPN, autentificari cu severe RADIUS
    • Administrare porturi redirecţionate

  • Instalare rețele de Date și Voce

    • Acest capitol are în componenţa un set de standard ce determina modalitatea de instalare a cablurilor ce intră în componenţa unor reţele de date şi voce ce aparţin unor centre de date, birouri sau clădiri. Cablarea structurata este independentă şi are o arhitectură flexibilă şi modulara.
    • Gestionarea şi restricţionarea accesului la Internet
    • Alegere echipamente active și pasive
    • Instalare și montare cablu UTP sau FO
    • Montare prize
    • Montare cabinet sau rack-uri pentru echipamente
    • Instalare patch panel, patch cord și echipamente active
    • Testare cabluri
    • Schemă rețea
    • Certificare rețea (la cerere)
    • Predare documentație

Solicită sfatul unui specialist. Oferim soluții personalizate adaptate fiecărui client.

Wireless LAN Profesional

Vă oferim soluţii wireless de calitate înalta cu echipamente profesioniste Mikrotik şi Ubiquiti, infrastructura wireless de mare performanţă pentru orice fel de afacere: retail, hoteluri & restaurante, spitale.

O reţea wireless permite afacerii dumneavoastră să furnizeze acces securizat la Internet pentru angajaţi şi vizitatori, cum ar fi clienţi sau parteneri de afaceri. Industria retail, cea de restaurante, hoteluri şi alte afaceri care au deschidere către public pot furniza acest serviciu ca o valoare unică adăugata.

Soluție tip ``Cloud-Managed``

Vizibilitate și management centralizat al rețelei, dintr-un singur panou de comandă

Securitate Ridicată

Respectarea standardelor PCI și HIPAA (securitatea datelor în domeniile bancare și medicale)

Management Centralizat

Elimină costurile și complexitatea unor dispozitive de control sau a unui produs software de management.

Performanță Ridicată

Soluția AcroWiFi este în primul rând concepută pentru medii wireless aglomerate: birouri mari, spitale, școli, hoteluri, restaurante, etc.

Filtrare de Conținut

Prevenirea accesului la site-urile web nedorite

Soluție Completă

Vă oferim serviciu wireless complet, începând de la ``site survey``, implementare, configurare retele de date și mentenanță 24/24, configurări de securitate, suport, raportare.

Management Centralizat

Routare de tip ``Mesh``

Securitate Ridicată

Controlul Utilizatorilor

Controlul Aplicațiilor și Dispozitivelor

Internet Pentru Vizitatori

BYOD: ``Bring your own device``

Analiza Prezenței