Depanare - Networld IT&C
1702
post-template-default,single,single-post,postid-1702,single-format-standard,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.0.7,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive

Depanare

Depanarea unei statii are loc din momentul in care un membru al Echipei Networld IT&C a stabilit cauza functionarii defectuoase. Problemele pot surveni din motive hardware pot fi cauzate de o aplicatie. In cazul in care natura problemei impiedica rezolvarea pe loc sau sunt necesare echipamente aflate la sediul nostru, cu acceptul clientului, echipamentul va intra in service, urmand apoi ca o echipa de tehnicieni sa analizeze problema amanuntit.

In perioada in care statia de lucru sau echipamentul se afla in service, va punem la dispozitie o alternativa, in regim de chirie, astfel incat in perioada respectiva, pierderile vor fi amortizate. In pachetul de depanare de calculatoare, sectorul software acopera urmatoarele servicii:

  • Instalare si configurare de sistem de operare si aplicatii optionale
  • Devirusare si optimizare
  • Solutii de backup si restaurare
  • Management de drivere
  • Procese de intretinere si actualizare pentru sistemul de operare
  • Diagnosticare hardware
  • Diagnosticare software
  • Instalare sau reinstalare sisteme de operare
  • Depanare hardware/software
  • Devirusare
  • Întreţinere calculatoare
  • Backup şi salvări de date

Contactati-ne acum, telefonic – 0757 527 527 sau pe e-mail – office@networld.ro, pentru a beneficia de servicii personalizate.

Depanările hardware:

  • identificarea componentei defecte;
  • înlocuirea componentei defecte pe loc (dacă dispunem de componenta respectiva), sau ulterior după achiziționarea componentei în cauză;
  • verificarea sistemului

Depanările software:

  • identificarea problemei;
  • scanarea sistemelor infectate, devirusarea şi asigurarea securităţii sistemului;
  • instalarea şi configurarea de sisteme de operare (Windows, software-uri etc.);
  • verificarea sistemului

Contractarea acestui serviciu asigura clientilor nostri:

  • vizite (la sediul clientului) ale specialistului Networld, cu frecventa stabilita in funtie de dimensiunea retelei si de necesitatile clientului (ex. zilnice, saptamanale, bilunare)
  • interventii incluse in contract, la solicitarea clientului
  • interventii remote, conectarea de la distanta pe sistemul clientului, in scopul remedierii problemelor aparute
  • helpdesk, suport prin telefon si email.
Nu Sunt Comentarii

Publică un Comentariu