Da refresh afacerii tale!

Campania #StaiAcasaTeSustinem se adreseaza antreprenorilor interesati de relocarea afacerii in mediul online sau de implementarea masurilor de munca la distanta.

shape

Depanare

Depanarea unei statii are loc din momentul in care un membru al Echipei Networld IT&C a stabilit cauza functionarii defectuoase. Problemele pot surveni din motive hardware pot fi cauzate de o aplicatie. In cazul in care natura problemei impiedica rezolvarea pe loc sau sunt necesare echipamente aflate la sediul nostru, cu acceptul clientului, echipamentul va intra in service, urmand apoi ca o echipa de tehnicieni sa analizeze problema amanuntit.

In perioada in care statia de lucru sau echipamentul se afla in service, va punem la dispozitie o alternativa, in regim de chirie, astfel incat in perioada respectiva, pierderile vor fi amortizate. In pachetul de depanare de calculatoare, sectorul software acopera urmatoarele servicii:

  • Instalare si configurare de sistem de operare si aplicatii optionale
  • Devirusare si optimizare
  • Solutii de backup si restaurare
  • Management de drivere
  • Procese de intretinere si actualizare pentru sistemul de operare
  • Diagnosticare hardware
  • Diagnosticare software
  • Instalare sau reinstalare sisteme de operare
  • Depanare hardware/software
  • Devirusare
  • Întreţinere calculatoare
  • Backup şi salvări de date

Contactati-ne acum, telefonic – 0757 527 527 sau pe e-mail – office@networld.ro, pentru a beneficia de servicii personalizate.

Depanările hardware:

  • identificarea componentei defecte;
  • înlocuirea componentei defecte pe loc (dacă dispunem de componenta respectiva), sau ulterior după achiziționarea componentei în cauză;
  • verificarea sistemului

Depanările software:

  • identificarea problemei;
  • scanarea sistemelor infectate, devirusarea şi asigurarea securităţii sistemului;
  • instalarea şi configurarea de sisteme de operare (Windows, software-uri etc.);
  • verificarea sistemului

Contractarea acestui serviciu asigura clientilor nostri:

  • vizite (la sediul clientului) ale specialistului Networld, cu frecventa stabilita in funtie de dimensiunea retelei si de necesitatile clientului (ex. zilnice, saptamanale, bilunare)
  • interventii incluse in contract, la solicitarea clientului
  • interventii remote, conectarea de la distanta pe sistemul clientului, in scopul remedierii problemelor aparute
  • helpdesk, suport prin telefon si email.

Solicita oferta personalizata

Daca doriti o oferta, pur si simplu completati acest formular si va vom raspunde.
Actualizare COVID- 19 intalnirile IT fata in fata au fost inlocuite temporar cu sesiunile Microsoft Teams si Google Meet.


Telefon: +40 757 527 527
Email: email [at] networld [dot] ro

Cere o oferta fara obligatii