Actualizare Software | Cum să vă păstrați software-ul actualizat la zi
16095
post-template-default,single,single-post,postid-16095,single-format-standard,bridge-core-2.2.3,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-21.0,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive
Software Actualizat

Cum sa va pastrati software-ul actualizat la zi

Managementul sistemelor simple

Una dintre cele mai mari provocari este actualizarea (sau „patching”) a software-ului. Procesul de actualizare software va poate oferi acces la noi functii sau puteti remedia erori si probleme de securitate.

Desi IT-ul de afaceri poate parea descurajant, gestionarea sistemelor nu trebuie sa fie dificila.

Luate individual, sarcinile de zi cu zi necesare pentru mentinerea unui computer ruleaza nu sunt solicitante. Cu toate acestea, atunci cand aveti o multime de dispozitive de care aveti grija si poate nu aveti personal IT, se poate simti ca veti lupta intr-o lupta fara sfarsit.

Cel mai bun mod de a face fata acestei provocari este sa va uitati la toate hardware-ul si software-ul IT, apoi sa creati un plan care sa il gestioneze in cel mai inteligent mod.

Daca o actualizare este lansata din motive de securitate (adesea numita „actualizare critica”), este important sa o instalati rapid – altfel sistemele tale IT ar putea fi in pericol.

Urmarirea mai multor calculatoare

Actualizarea multor calculatoare a fost in mod traditional o sarcina greoaie. Dar daca combinati o procedura standard cu instrumente de actualizare automata, puteti face sarcina mult mai simpla. Exista doua abordari:

  1. Antreneaza-ti personalul pentru a instala actualizari

Aceasta inseamna a face fiecare angajat responsabil pentru pastrarea computerului la zi.

Pentru ca aceasta abordare sa functioneze, trebuie sa-i invatati pe angajati cum sa instaleze actualizari si sa le explici cum pot verifica daca o actualizare este ok pentru instalare.

Daca aveti doar cativa membri ai personalului, aceasta poate fi o optiune buna. Cele mai multe programe software pot fi setate pentru a solicita utilizatorilor sa instaleze actualizari, astfel incat trebuie doar sa le reamintiti angajatilor dvs. sa ia masuri atunci cand este disponibila o actualizare.

Dezavantajul principal este ca este greu sa fii sigur ca toate computerele sunt actualizate la timp. Daca angajatii apasa constant butonul „Instalare actualizare mai tarziu”, pot expune compania dumneavoastra la riscuri inutile de securitate.

  1. Automatizeaza modul in care sunt instalate actualizarile software

Aceasta abordare centralizata va ofera deplina incredere ca actualizarile sunt instalate atunci cand ar trebui sa fie. Va trebui sa utilizati un instrument care actualizeaza automat software-ul pentru dvs. Acest lucru va va permite sa reuniti toate actualizarile, apoi sa le derulati in intreaga companie.

Principalul beneficiu al acestui lucru este ca puteti fi sigur ca instalati actualizari in timp util, deoarece procesul este centralizat si dvs. (sau personalul dvs. IT) sunteti in control.

Dintre aceste doua optiuni, majoritatea intreprinderilor opteaza pentru o abordare centralizata. Inseamna ca puteti fi sigur ca fiecare actualizare importanta este instalata cu succes. Va permite, de asemenea, sa efectuati sarcini de gestionare a sistemelor in afara programului de lucru, minimizand intreruperile in munca oamenilor.

Indiferent de optiunea pe care o alegeti, nu subestimati importanta actualizarii software-ului. Si retineti ca, uneori, aplicarea actualizarilor poate fi complicata.

Noua din zece, actualizarile se vor instala fara probleme. Dar, ocazional, s-ar putea sa te confrunti cu o actualizare care provoaca un conflict cu alt software pe care il folosesti. De obicei, este o idee buna sa testati actualizarile inainte de a le difuza in afacerea dvs.

Daca aveti doar expertiza IT limitata in casa, este posibil sa preferati sa lucrati cu un furnizor IT de renume.

Gestionarea actualizarilor este mai usoara?

Daca utilizati orice servicii de cloud computing , este posibil sa va familiarizati cu modul in care acestea pot schimba modul de lucru. Deoarece serviciile cloud ruleaza pe servere din afara afacerii dvs., acestea tind sa reduca administrarea deasupra capului.

Acest lucru se aplica de obicei si actualizarilor. Cu majoritatea serviciilor cloud, actualizarile vor fi aplicate automat. Veti avea intotdeauna acces la cea mai recenta versiune atunci cand va conectati.

De exemplu, daca treceti la un software de contabilitate cloud , nu va mai trebui sa descarcati si sa instalati actualizari pentru a avea acces la cele mai recente tabele si rate fiscale. Furnizorul de software ar trebui sa aiba grija de toate acestea pentru dumneavoastra.

Nu uitati de actualizarile software ale dispozitivelor dvs. mobile

Deoarece smartphone-urile si tabletele au devenit utilizate pe scara larga pentru afaceri, companiile se confrunta cu provocarea suplimentara de a le mentine la zi.

Producatorii de telefoane inteligente lanseaza in mod regulat actualizari la sistemele de operare utilizate de dispozitivele lor. Aplicatiile individuale necesita, de asemenea, actualizare in mod regulat.

Software-ul de gestionare a dispozitivelor mobile (MDM) va poate ajuta afacerea cu multe aspecte ale dispozitivelor sale mobile, inclusiv identificarea, testarea si difuzarea actualizarilor. Merita sa aveti in vedere daca aveti un set standard de dispozitive mobile care sunt emise personalului.

Daca permiteti personalului sa foloseasca propriile dispozitive mobile pentru a lucra in conformitate cu o politica BYOD pentru dispozitivul dvs. , poate fi necesar sa gasiti alte modalitati de a-i incuraja sa efectueze actualizare software ale dispozitivelor mobile.

Totusi, nu va panicati cu privire la problema mobila. Desi hackerii, virusii si malware-urile pentru smartphone-uri si tablete sunt in crestere, majoritatea atacurilor sunt in continuare destinate dispozitivelor care ruleaza Microsoft Windows.

Managementul sistemelor mentine lucrurile bune

Cel mai bine este sa nu va ganditi la managementul sistemelor ca la ceva pe care il puteti renunta pana cand veti avea un moment linistit. Cum ar fi sa va intretineti masina sau sa vedeti medicul stomatolog, acesta va mentine totul functionand fara probleme si va va ajuta sa prindeti mici probleme inainte de a va intrerupe afacerea.

Daca nu aveti personal IT intern la care sa apelati, merita sa solicitati sfatul unui furnizor IT . Poate ca puteti indeplini singuri multe sarcini, dar sfaturile unui expert sunt de nepretuit la inceputul procesului.

 

No Comments

Post A Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.