Backup si Riscurile de lucru de la distanta - Networld IT&C
16055
post-template-default,single,single-post,postid-16055,single-format-standard,bridge-core-2.2.3,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-21.7.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive
Backup si Riscurile de lucru de la distanta

Riscurile de lucru de la distanta

Cum sa faceti backup pentru angajatii de la distanta

Riscuri de lucru la distanta

Lucrul de la distanta sau lucrul la domiciliu pe perioade indelungate are anumite riscuri. Este foarte important sa faceti backup periodic al datelor. Daca angajatii dvs. se bazeaza, de obicei, pe serviciile unui manager IT sau al unei companii de asistenta IT atunci cand lucrurile nu merg bine, probabil ca va fi mai dificil pentru ei sa acceseze acest ajutor atunci cand sunt in afara site-ului.

De asemenea, este usor pentru oameni sa se incadreze in obisnuinta de a salva lucrurile local pe laptopul lor, mai degraba decat in ​​mod centralizat in reteaua dvs. – mai ales daca nu aveti un sistem de acces la distanta eficient. Asta inseamna ca, daca ceva nu merge bine, poate fi greu sau imposibil sa recuperezi aceste date.

Ofera oamenilor tai puterea de a-si gestiona propriile date

Din fericire, este posibil sa le oferiti angajatilor dvs. capacitatea de a gestiona, proteja si recupera propriul laptop, rezolvand problemele in cateva apasari de taste. Acest lucru ajuta personalul sa isi pastreze datele in siguranta, indiferent de unde lucreaza. Aceasta va ajuta compania sa puna in practica mai usor activitatea de la distanta.

Cheia consta in selectarea instrumentelor de rezerva potrivite pentru afacerea dvs. si punerea in aplicare a acestora inainte ca orice sa nu functioneze. In felul acesta vei sti ca ai luat masuri pentru a ajuta recuperarea, daca ai nevoie de ele.

Lucratorii de la distanta au unele nevoi specifice de recuperare a datelor. In cel mai rau caz, acestea vor fi deconectate complet de la celelalte sisteme de afaceri. Ceea ce inseamna ca nu isi pot restaura computerul folosind fisiere stocate in reteaua dvs., ceea ce inseamna ca personalul de asistenta nu se poate conecta la computer pentru a reincarca fisierele cheie.

Pentru a face fata acestui scenariu, trebuie sa combinati sisteme de recuperare a dezastrelor locale si la distanta.

Instrumente de recuperare locala

Instrumentele locale de recuperare vor permite unui lucrator de la distanta sa-si restaureze laptopul la o configuratie de lucru fara niciun ajutor extern.

Aceasta implica de obicei crearea unei imagini pe disc a software-ului principal pe computerul lor. Stocata intr-un spatiu separat pe hard disk-ul unui computer. O imagine de disc este ca o fotocopie a modului in care sunt configurate fisierele unui computer.

Daca ceva nu merge bine, puteti accesa imaginea discului apasand o anumita combinatie de taste cand computerul porneste. Un proces de recuperare automata va restaura software-ul si setarile pentru dvs. Adesea, puteti repara un computer care nu functioneaza in cateva minute.

Trebuie sa utilizati un software special pentru a crea o imagine pe disc si este o sarcina cea mai buna realizata de furnizorul IT sau de personalul IT intern. Scopul este de a oferi angajatilor tot ceea ce au nevoie pentru a se reconecta la sistemele companiei, astfel incat sa poata accesa din nou fisiere si resurse stocate central.

Instrumente de recuperare de la distanta

Este vital ca o imagine de disc de recuperare sa fie combinata cu unele instrumente de recuperare la distanta. Cel mai important, trebuie sa va asigurati ca orice fisiere sau date importante create de lucratorii dvs. la distanta sunt protejate undeva in siguranta.

Memorarea acesteia ca parte a unei imagini de disc nu este suficienta: daca computerul este spart sau furat, ati pierdut aceste date. In schimb, trebuie sa-l faceti o copie de rezerva pe internet, fie la un server de retea . Fie la un serviciu extern, cum ar fi cloud hosting sau backup online .

Un bun serviciu de backup online va actualiza automat fisierele de rezerva, reducand in mare masura sansele de pierderi grave de date.

Sfaturi de top pentru recuperare

Indiferent de ce combinatie de metode de rezerva alegeti, este important sa tineti cont de aceste puncte cheie:

  • Gandeste-te unde vei pastra copiile de rezerva. De obicei este mai bine sa pastrati copii de rezerva duplicate in doua locuri diferite. Unul poate fi local, ca pe o imagine de disc de pe hard disk-ul computerului. Aceasta permite recuperarea rapida. Cealalta ar trebui sa fie la distanta, cum ar fi un server, o copie de rezerva externa sau un serviciu de hosting de cloud.
  • Documentati-va politica de rezerva. Asigurati-va ca este clar cine este responsabil pentru ingrijirea copiilor de rezerva si cum ar trebui sa reactioneze compania dvs. in caz de problema.
  • Educa-ti angajatii cu munca de la distanta. Oferiti personalului dumneavoastra capacitatea de a-si restabili computerul in caz de probleme. Este esential sa inteleaga importanta copiilor de rezerva, unde sa stocheze fisierele astfel incat acestea sa fie sustinute corect.
  • Testati-va backup-urile in mod regulat. Dupa ce ati stabilit un proces de rezerva , este usor sa le lasati sa functioneze in fundal fara a verifica daca functioneaza corect. Dar ultimul lucru de care ai nevoie este sa esueze atunci cand ai nevoie cel mai mult de ele!

Angajatii de la distanta prezinta unele noi provocari pentru backup-urile IT de afaceri. Dar nu trebuie sa faceti modificari vaste pentru a le acomoda – pentru majoritatea companiilor cu un plan de securitate bun in vigoare, inseamna pur si simplu extinderea provizioanelor pentru a cuprinde angajatii care isi au sediul departe de sediul dvs.

 

No Comments

Post A Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.