Email, calendare si mesagerie instantanee - Networld IT&C
16104
post-template-default,single,single-post,postid-16104,single-format-standard,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-19.6,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
Email, securitate si confidențialitate

Email, calendare si mesagerie instantanee

E-mail, calendare si mesagerie instantanee

IT oferă multe modalități de comunicare, atat in cadrul firmei cat si extern. Comunicarea prin Email este foarte importanta in cadrul firmei.

  1. Folosind e-mailul

Email-ul rămâne un mod convenabil si rapid de a păstra legatura cu colegii si alte contacte de oriunde in lume.

Livrarea este aproape instantanee

  • Fie ca folosim smartphone-uri si alte dispozitive mobile, destinatarii pot prelua mesaje oriunde s-ar afla.

E-mailul este versatil

  • Puteți adauga imagini, fișiere si continut bogat.
  • Te poti autentificat la e-mail chiar si cand esti departe de birou.
  • Email-ul este un canal de marketing rentabil. Informatii de tot felul pot fi distribuite clienților si/sau lista de contacte.
  • Tratarea întrebărilor clienților prin e-mail in loc de telefon , poate reduce costurile.

Verificați punctele cheie atunci cand achiziționați căsuțe poștale sau configurați serverul

  • Asigurați-vă că aveti sau beneficiați de protecția împotriva spamului.
  • De asemenea ar trebuie sa scanați toate mesajele pentru amenințările de securitate precum viruși si ransomware.
  • Asigurați-va ca fiecare căsuța poștală este suficient de mare pentru a retine un număr mare de mesaje, daca se doreste a fi folosi protocol IMAP
  1. Administrare e-mail, securitate si confidențialitate

Exista o serie de probleme de management, securitate si confidențialitate de care ar trebui sa fiți conștienți cand utilizați serviciul de e-mail din cadrul firmei.

Mesajele e-mail sunt de obicei trimise pe internet cu text simplu

  • Aceasta înseamnă ca pot fi interceptate si citite
  • A diminua riscul , ar trebuie sa utilizați criptarea end-to-end( arunci cand acesta este disponibil) pentru a proteja date sensibile inainte de a le trimite prin e-mail
  • Nu solicitați niciodată clienților sa trimita prin e-mail date sensibile( precum numere cărților de credit, date sensibile  CNP), fara a fi criptate sau protejate.

Email-ul este o sursa comuna de infectare cu viruși. Fiți atenți in special la e-mailurile cu atașamente. Nu deschideți atașamente suspecte!

Email si legea

Cand  trimiteți un e-mail , sunteți responsabil pentru conținutul acestuia

  • Daca angajații fac observații de calomnie si insulta , intr-un e-mail privat , te-ai putea confrunta cu acțiuni in justiție.
  • Este o idee buna sa adaugi o exonerare de răspundere la trimiterea fiecărui e-mail , dovedeste folosirea bunelor practici in acest domeniu.

Reglementările acoperă drepturile unui angajator de a monitoriza comunicările

  • In general , puteți monitoriza traficul prin e-mail
  • Puteți inspecta e-mailuri individuale pentru ,,scopuri specifice”
  • Toate e-mailurile comerciale nesolicitate trebuie sa fie clar identificate ca atare
  • NU se pot trimite e-mailuri de marketing către consumatori, parteneri sau comercianți unici fara acordul prealabil al acestora
  • Este inadmisibil sa trimiteți campanii de e-mail masive de pe serverul de e-mail , oriunde ar fi găzduit. Ca si recomandare utilizați software dedicat de marketing prin e-mail cum ai fi MailChimp.
Nu Sunt Comentarii

Publică un Comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.