Email, calendare si mesagerie instantanee - Networld IT&C
16104
post-template-default,single,single-post,postid-16104,single-format-standard,bridge-core-2.2.3,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-21.7.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive
Email, securitate si confidențialitate

Email, calendare si mesagerie instantanee

E-mail, calendare si mesagerie instantanee

IT ofera multe modalitati de comunicare, atat in cadrul firmei cat si extern. Comunicarea prin Email este foarte importanta in cadrul firmei.

  1. Folosind e-mailul

Email-ul ramane un mod convenabil si rapid de a pastra legatura cu colegii si alte contacte de oriunde in lume.

Livrarea este aproape instantanee

  • Fie ca folosim smartphone-uri si alte dispozitive mobile, destinatarii pot prelua mesaje oriunde s-ar afla.

E-mailul este versatil

  • Puteti adauga imagini, fisiere si continut bogat.
  • Te poti autentificat la e-mail chiar si cand esti departe de birou.
  • Email-ul este un canal de marketing rentabil. Informatii de tot felul pot fi distribuite clientilor si/sau lista de contacte.
  • Tratarea intrebarilor clientilor prin e-mail in loc de telefon , poate reduce costurile.

Verificati punctele cheie atunci cand achizitionati casute postale sau configurati serverul

  • Asigurati-va ca aveti sau beneficiati de protectia impotriva spamului.
  • De asemenea ar trebuie sa scanati toate mesajele pentru amenintarile de securitate precum virusi si ransomware.
  • Asigurati-va ca fiecare casuta postala este suficient de mare pentru a retine un numar mare de mesaje, daca se doreste a fi folosit protocol IMAP

 

  1. Administrare e-mail, securitate si confidentialitate

Exista o serie de probleme de management, securitate si confidentialitate de care ar trebui sa fiti constienti cand utilizati serviciul de e-mail din cadrul firmei.

Mesajele e-mail sunt de obicei trimise pe internet cu text simplu

  • Aceasta inseamna ca pot fi interceptate si citite
  • A diminua riscul , ar trebui sa utilizati criptarea end-to-end( atunci cand acesta este disponibila) pentru a proteja date sensibile inainte de a le trimite prin e-mail
  • Nu solicitati niciodata clientilor sa trimita prin e-mail date sensibile( precum numere cartilor de credit, date sensibile CNP), fara a fi criptate sau protejate.

Email-ul este o sursa comuna de infectare cu virusi. Fiti atenti in special la e-mailurile cu atasamente. Nu deschideti atasamente suspecte!

Email si legea

Cand trimiteti un e-mail , sunteti responsabil pentru continutul acestuia

  • Daca angajatii fac observatii de calomnie si insulta , intr-un e-mail privat , te-ai putea confrunta cu actiuni in justitie.
  • Este o idee buna sa adaugi o exonerare de raspundere la trimiterea fiecarui e-mail, dovedeste folosirea bunelor practici in acest domeniu.

Reglementarile acopera drepturile unui angajator de a monitoriza comunicarile

  • In general, puteti monitoriza traficul prin e-mail
  • Puteti inspecta e-mailuri individuale pentru ,,scopuri specifice”.
  • Toate e-mailurile comerciale nesolicitate trebuie sa fie clar identificate ca atare
  • NU se pot trimite e-mailuri de marketing catre consumatori, parteneri sau comercianti unici fara acordul prealabil al acestora
  • Este inadmisibil sa trimiteti campanii de e-mail masive de pe serverul de e-mail, oriunde ar fi gazduit. Ca si recomandare utilizati software dedicat de marketing prin e-mail cum ar fi MailChimp.
No Comments

Post A Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.